Uppdatering från sjukhussängen

Mår sisådär. Bättre än igår iaf, då snurrade allt och blodtrycket var på tok för lågt så va sängliggande mestadels av dagen.

Blev en aning irreterad igår kväll!! Denna TV...finns 4 kanaler sammanlagt och vi är ca 10 pers. som ska välja program. Ville se fångarna på fortet MEN NEEEE, det va ju VALDEBATT i 90 min :/ Kul...NOT!!! Sen kom vi överens, och tur var väl det för började en serie i måndags, "Five Days", så den kolla vi på. Undra hur det blir ikväll...forts. på serien ska jag iaf se!!! That´s it!! Riktigt bra är den.

Sen finns det en del personer man stör sig på, grymt irrterande!! Men när man är abstinent så retar man sig på det mesta tyvärr :/

På lördag ska jag ta min kära far till Sportan haha :) Självklart möta upp tjejerna...pappa med alla brudar ;) Ska bli kul :)

Blir lugna gatan för mig iaf men de andra får gärna festa på :)

Är barnvakts-pappan som ska spela med sitt band, "BackSeatRhythm". Dom är så jävla bra!!!!

Så hoppas jag blir bättre tills dess!!

Längtar till imorn, för då kommer Mallan och hälsar på :):) Så kul att mina kära vänner vill komma och hälsa på, värmer hjärtat!

Neee, nu blir det nog en sällskapsresan-film :) Filmväder på hög nivå...hade dock hellre gosat ner mig hemma i någons famn me katterna än att ligga på den här jävla sängen...men men...

Ha en bra dag min kära!!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback