Första julklappen :)

Idag har jag fått årets första julklapp. Skulle vara barnvakt och hann bara komma innanför dörren så kom Axel springandes med ett paket till mig :P Frågade om jag inte skulle vänta till julafton...NEJ!! blev svaret hehe :) Dom är för goa!! Axel hade valt en liten rosa glittrig sminkväska och i den låg ett presentkort på 500:- från Kicks!! Man tackar!! PRECIS vad jag behövde då ALLT smink är inne på sista versen :) Så imorn ska jag till Kicks :)

Har fortfarande inte fått nå pengar från f-kassan...ligger 2 mån back nu :/ Så hoppas verkligen de sätter in pengar innan jul så jag kan betala hyran osv...jävla puckon!!! Bad henne ringa upp idag, ringde hon?? NEEE!!! Jävla asätare!! Jaja, vad kan man mer förvänta sig?? Inte första gången de förstör för någon!!!

Nu ska jag lyssna på min "mys-lista" jag gjort på Spotify :)

Imorn blir det centrum, hämta mediciner och eventuellt hälsa på lilla Nick :)

Puss

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback