Hej hopp...

...gummi *pip* :)

Äntligen hemma i lilla lyan!! Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukisar och dyka ner i sängen, släppa alla spänningar och faktiskt slappna av och veta att jag KAN och FÅR snarka så mycket och högt jag vill :P

Jävla tjat på sjukan...jag förstår att det kan va jobbigt att lyssna på, inte så att jag aldrig hört nån snarka precis...men ska jag va ärlig så bryr jag mig inte eftersom jag vet att jag själv snarkar. Blir jävligt irreterad när kärringen som mest liknade en man, hehe, snarka så taket typ lyfte men ändå gav mig pikar hela tiden!!! MUPP!!! Slipper henne resterande tid, skönt!! Usch vad elak jag är men det skiter jag faktiskt i nu...Hoppas nästa rumskamrat är ok...

Har vart en tung vecka, därav inget bloggande...sovit mycket (som jag oxå fått pikar om av "manskvinnan"). Men det är mitt sätt att hantera min nedtrappning och abstinens, vilket är helt normalt. Blir verkligen sjukligt trött. Skönt att personalen förstår iaf!!

Min underbart snälla pappa var och handla åt mig eftersom han skulle handla själv...mandariner, cola å lite annat gott! TACK bästaste pappan!!

Så nu har jag myst i soffan me massa gptt och kollat Idol. Så jävla glad att Jay gick till final :) Tycker dock att Olle oxå skulle gått vidare men han sa ju själv att de va ok och att han ville fortsätta med sitt...jaja, finalen kommer  nog MINST sagt bli GRYM!!!

Nu blir det nog en film. Vet bara inte vilken :/ Får kolla i lådan om jag hittar nå bra, kanske nån favorit i repris :P

Saknar min Siri såå mycket!!! Hon bor hos mormor och morfar. Tyckte synd om henne att komma hit i 3 dagar och sen tillbaks så hon fick stanna där. Ska gå och hälsa på henne imorn eller på söndag.

Juste, tvättdag imorn oxå..buhuu...men skönt nät det är klart och det behövs verkligen :)

Hoppas ni haft en bra fredag mina vänner!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback