Sjukt kul dag

Började dagen på Domarudden. Kollade på grabsen när de spelade Volleyboll och satt självklart och snackade skit :) Var molnigt och riktigt skönt väder, hade nog smält bort annars. Men jag lyckades bli helt röd i fejjan iaf hehe :)

Va väl hemma vid halv 6 och då tänkte jag mig en siesta men var för uppe i varv så börja måla naglarna och pyssla med annat.

Över till Angie för att försfesta och det var sjukt roligt. Önska tiden gått lite saktare för det va verkligen kul :) Mer sånna förfester ;)

Dags att knata iväg till Tompas där festen var för de som spelat Volleyboll. Var oxå sjukt kul. Men jobbigt att vara nykter när alla andra dricker :/ Men jag sparar ju pengar iaf och det är för mitt bästa :)

Sen tycker man ju att man ska må bra dagen efter eftersom man var nykter men vaknar upp i migrän - KUL!!! Det var den söndagen...jag som tänkte åka hem till familjen. De håller på och kollar gamla bebiskläder och sånt som vi använt, se om det kan återanvändas. Bella hade tydligen hittat en hel del :) Hoppas det blir en tjej, då finns det ju MASSVIS med kläder :)

Nej, nu ska jag ta en huvudvärkstablett, lägga mig i soffan och bara vara...

Hoppas ni tjejer har det kul på Mosebacke - Melissa Horn :)

Pöss

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback