Sparlåga

Känns som om jag går på sparlåga just nu..

Händer en massa roliga saker hela tidenoch det är är sommar med toppenväder men jag har bara ingen ork!! Så himla trisst!

Idag t ex är det TTTT. Mallan & Angie ska dit och jag borde oxå gå dit...jag e ju inte den som brukar banga precis hehe...hoppade glatt in i duschen och sen bara sa kroppen ifrån :( Vill att ni ska veta att jag saknar alla galna upptåg med er :) Men just nu känns det som om jag missat allt för mkt och hamnat efter...missat allt kul som hänt...ni får ge mig en rejäl update sen.

En sak som är säker är att på lördag får det bära eller brista!!! Då SKA jag med!!! Är Brevik Open, fast på Domarudden (?)...sen fest på Tompas :) Inga nej då inte...då ska Carran dra på sig dansfodralet och shaka gärnet ;)

Frågan är vad man ska göra nu?? Är inte försent att gå till Tompas än hehe, innan 22 bara :) Vi får se hur allt slutar :)

Ha en underbar torsdag!!

/C


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe gumman då! Vi förstår alla att du måste ta det lungt nu.. klart vi kör en rejäl update med dig när du e På G igen :):) Fika ngn dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback