MÖR!!!

Gick bra idag men är riktigt MÖR!! Inte så konstigt när man får i sig en hel del stesolid på en gång och en tub i halsen...tror jag låg på uppvaket 1-2h. Mådde INTE bra..Men satan vad skönt det är att bli sövd, borde inte sägas men det är ju ett faktum. Narkossköterskan fråga massa frågor medans jag fick stesoliden och vad minns jag? NADA haha :)

Kom hem och somna som en stock, så nu sitter jag här vaken, sugen på fruktsallad och inväntar IDOL.

Juste, bästaste Sandra är i berga :):) Om jag mår bra imorn (ska verkligen käpa emot de dumma) så ska vi in till Täby jag, Mallan å Sandra :) HOPPAS HOPPAS jag mår bra!! Men för att beskriva känslan jag har...det känns som att du vill krypa ut ur ditt eget skin så det gör ont, så kanske ni förstår att jag avstår en del saker...Men nu håller vi tummarna :)

Och Linda; jag är helt på grejjen som vi planerat in i minsta detalj!! We can do it!!! Nästa sommar smäller det ;)

Nu ska jag käka några apelsiner och invänta IDOL!!

Puss På Er!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback