Lördag

Vakna galet tidigt imorse, kl 8, trots att jag somna typ halv 3!! Kunde inte somna om, var pigg som en mört så var bara att dra på sig morgonrocken och duntossorna och kolla lite tv..Jag som alltid brukar kunna sova länge och ha lätt för att somna om men icke!! Vart så i flera dagar nu..ganska skönt iof :)

Vid 12-tiden gick jag ner och mötte Bella, Oscar och lille Jamie :) Vi skulle handla en liten present till Elin och Danne..är ju inflyttningsfest/examenfest ikväll :) Weee vad kul det ska bli!! Träffa massa folk man inte träffat på aslänge :) *Längtar*

Blir dock lugnt för min del, man kan ju ha kul ändå :)

Hade ju en dejt med Linda igår, hade sjukt kul!! Blev middag, Idol, Cirkus Möller massa youtubeklipp och massa pratande och skrattande :)

På Idol var det ju rocktema...MEN vart var den "riktiga" rocken?? Typ Def Leppard, Guns n´roses, Led Zeppelin mfl..ja, ni hajjar...!?? Va ju bara massa konstiga låtar och ingen var särskilt bra förutom JAY och det säger jag inte för att jag tycker han ska vinna...alla hade kunnat gjort det så mkt bättre. Jaja...trisst att Elin åkte ut iaf tycker jag..

Neee, om man skulle göra nån nytta!?! Eller inte :p

Ha en underbar LÖRDAG!!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback