Jag och Siri <3

Vad skulle jag göra utan min lilla bebis Siri?? Saknar Freja massor men efter att ha pratat med mamma om hur bra hon mår och att hon går på sin låda så känns det rätt!! Hoppas inte Siri känner sig ensam bara om man ska ut eller ska jobba :/ Får be grannarna hålla lite koll, om hon står och jamar eller så..

Ikväll har vart en riktig soffkväll!!

Först var det ju såklart Idol sen Cirkus Möller :) Och Jay sitter stadigt kvar ;) Synd att Linda åkte ut men nån måste ju åka...efter de blev de lite mer tv och sen kolla jag Kungarna av Tylösand på datorn och har jus kollat 2 avsnitt av Ensam mamma söker. Emma har riktigt COOL stil, like it a  lot!!

Nu blir det avrundning, Alla älskar Raymond :)

NATTI

/C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback