Bebis

Va väl en riktigt seeeg liten rackare som inte vill komma ut till moster!! Är ju så nyfiken på vem det är...Tjej? Kille? Stor? Liten? Att den har hår på huvudet fick de se på UL :) Ja, som sagt, moster längtar!! På onsdag har Bella gått 2v över tiden och blir då igångsatt på onsdag om jag hajja rätt...men tror det kommer hända något innan helgen är slut ) *hoppas*

Imorn ska Nina´s prinsar döpas men jag mår risigt och hoppar det :/ Hade ju så gärna velat vara med!! Men småprinsarna, Nina och jag ska boka en dejt när jag mår lite bättre :)

Ikväll var det Idol och alla jag gillade gick vidare, KUL :) Idol = höst, en liten ljusglimt i de mörka!!

Nu vettetusan vad jag ska hitta på...är Supernatural snart och det tänker jag se :)

Hoppas mina kära vänner haft/har en trevlig fredagskväll :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback