Nu får det vara nog!!

Så trött på allt snurrande!! Idag fick jag luta mig mot väggen när jag skulle duscha sen var det bara att gå och lägga sig :/ Skulle göra massa idag men blev nada av det..bara att ställa in..

Så imorn blir det till att gå till doktorn!! Min snälla morfar skjutsar mig, tar bara 5 min att gå men vågar inte gå själv..så då kan det vara skönt att få skjuts :)
Vill verkligen ha svar på vad det är nu!!

Så himla mycket jag vill göra men det tar bara emot :(

På lördag ska jag iaf åka hem till Bella och Oscar och hjälpa till lite, Bella har fått stränga order om att vila så då får systrarna rycka ut :) ska bl a fixa i babyrummet :)

Ja, det var väl allt för mig för tillfället!!

Kraam

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback