Hemmakväll var det ja

Medans jag höll på fixa här hemma så ringer Linda och frågar om jag vill komma över och kolla film...kan man säga nej?? NEJ det kan man inte!! Haha :)

Så mötte upp Linda och knata dit. Satte på oss 3D-glajjerna och kollade "Streetdance". Sett den förut men va bra mkt häftigare i 3D.

Och satan vad jag saknar dansen!! Men känns ju som man är typ 90 bast och är orörlig, har noll balans och noll koordination... så det känns som om det är försent att börja igen...finns inte många dansstudios som har typ nybörjargrupper i min ålder heller :/ Har ju dansat i flera flera år men bara för de kan jag ju inte hoppa in i en grupp med folk som är "indansade"...får nog ta det från början och sen ev. byta grupp när man är mogen skulle jag tänka mig. Jag vill, jag vill!!!

Nu sitter jag här, som vanligt. Lånade lite filmer av Linda, funtar på om man skulle kolla på en...hmmm...ska ju passa Nick imorn så kanske borde sova så jag e pigg ist!? Nja, vi får se!!

Det blev helt ok här hemma iaf. Lite blommor som fattas bara. Får fixa det nr jag fåttpengarna från f-kassan. skulle vilja åka till Plantagen. De har såå mycket fint där. Får dra me mamma, hon älskar Plantagen :)

Nee, har bestämt mig...det blir sova!!

Ska btw försöka lägga in lite bilder jag tog på Jamie sist men oteknisk som jag är så funkar det inte riktigt :/ Försöker lösa de imorn.

NATTI!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback