Läkarbesök och ett skitinternet

Fick en tid på Husläkarjouren igår, som tur var.

De hördes "ljud" på ena lungan (inge bra tecken). Så fick Ventoline och nåt annat att andas in i en inhalator. Ingen förbättring kände jag, fick bara världens hjärtklappning. (Det är adrenalin i därav hjärtklappning).. Även läkaren tyckte sig inte höra nån förbättring och konstaterade lunginflammation :/ SKIT!!! Fick penicillin och slemlösande. Var det inte bättre på måndag måste jag tillbaka. Så nu håller vi tummarna på att det är bättre då!!

Kom hem sen på kvällen och åt min goda kotlett med råstekt potatis med massa rosmarin...MMM. Började lägga in massa kort på fejjan och då DÖR internet....Jag som inte mådde bra och ville kolla runt lite på bl a Halens som har rea. Kunde jag fetglömma. Kunde heller inte ligga i sängen utan var tvungen att sitta upp, bara hostade annars. Då hade det vart perfekt att småtitta på nån serie eller nåt...

Men nu funkar det :) Det är bra!!

Så nu efter allt tvättande (borde ta det lugnt men vad gör man när det inte finns en strumpa ren??) så nu har jag satt mig med ett glas cola och lite sånna här goda sour cream-stjärnor :) Syndar lite idag :)

Tänkte göra ett nytt försök ikväll och kolla in Halens :) Ska även gå in på Yves Rocher och beställa lite ansiktskräm, ansiktsmask mm...sånt man måste ha helt enkelt :)


Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback