Positivt möte

Mötet gick hur bra som helst!! Jättetrevlig läkare.

Vi kom fram till att jag på tis 19/4 börjar lite smått att "bara vara" på jobbet. Ska va där 2h 2 dagar i veckan...till att börja med. Sen när det känns bra så börjar jag jobba 2h varje dag (mån-fre). Och det är väl detta som är arbetsträning vad jag förstått, och det behövs efter mer än 1 år som sjukskriven!! Kommer bli grymt jobbigt att "bara va" på jobbet men jag FÅR inte göra nåt. Roligare sen när man får jobba :)

Ooh, ni ANAR INTE hur jävla KUL det här känns!!! ÄNTLIGEN säger jag bara!! Så till sommaren hoppas jag att jag jobbar min fulla arbetstid :)

JAG ÄR SÅ GLAD :):)

Nu är maten färdiglagad och jag ska till jobbet för att käka med Bella som oxå börjat jobba igen :) Men innan jag går dit ska jag till Jouren. Måste kolla vad det är för skit jag går och bär på. Inte normalt att va sjuk och ha feber fram och tillbaks i 1 1/2 v. Får se vad doktorn säger...

"Tjing Tjing"

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback