Söndag och måndag

Vakna upp hos Linda. Gjorde oss klara och tog en sväng till centrum. Vi kollade in nya H&M bl a. Va faktiskt lite kul att komma in i centrum nu :) Och H&M tycker jag inte alls va så dumt, kul!!
Gick till ICA och köpte dricka och Schwarzwaldtårta. Hem och satte oss på deras uteplats och fikade - MUMMA!! Kommer lite bilder senare :)

Sen åkte jag med Bella, Oscar å Jamie hem till mamma, pappa å Danni. SOM jag längtat efter lillkillen!! Fånga tag i han direkt hehe :) Bella hade köpt en ny mössa på H&M till honom. Va ju tvugna att se hur han såg ut i den och han såg ut som en söt liten svamp :)



De åkte hem men jag stannade kvar och käkade middag. Hade supermysigt!!Va mest med Danni och vi hade verkligen jättemysigt. Sen fick jag skjuts hem av Sami lite senare. Kollade Big brother och somna. Kanon söndag!!

Idag har jag vart hos mormor å Svenne. Tvättat, färgat och rullat mormors hår. Självklart pratat MASSOR hehe :) Stannade på middag, käkade schnitzel. Riktigt gott!! Kollade lite på tv med dom sen gick jag hem. Även denna dag blev mycket bra :)

Kan inte riktigt sova...men borde sova. Första dan på jobbet imorn efter mer än 1 år som sjukskriven . Ska bli kul men e lite pirrigt :) Funderar på att lägga mig i soffan och kolla på en film...kanske jag somnar...

Efter jobbe så kommer Bella och Jamie :) Jag ska va barnis åt Jamie ett tag, tills Oscar slutat jobba. Mys!!

Hörs mer imorn med lite bilder av dagen :)

KRAM!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback