Trevlig kväll :)

Ängen vi skulle vara vid byttes ut till Lindas lya. Korven som skulle grillas blev ist stekt. Men det gick ju ändå ;)

Efter lite käk förflytta vi oss till soffan för att spela Buzz. Sjukt kul hehe. Sen blev det musik och Fia med hutt :) Innan vi gick vidare spela vi lite Rappakalja...de spelet kan ju verkligen spåra ur haha.

Jag, Jenny, Linda occh Ana-Maria gjorde oss klara för en danskväll på Sportan. de andra gick hem...är en dag idag oxå :)

Jag hade riktigt kul på Sportan. Träffade en söt kille som jag dansa med heeela kvällen. Bytte vi nr?? NEE!!! Pucko-Carro!!

Men skiter i det nu. Nu har jag siktet inställt på S ist :) Vi har tagit upp kontakten igen och nu bestämt att vi ska ses nästa helg,aaaah, nervööös :) Blir ev. en dubbeldejt med Bella och Oscar :) Pirr Pirr...hihi :P

Så efter att vi bestämt det kunde jag ju inte sitta stilla haha..så drog på lite partymusik och fixa lite.

Nu börjar jag känna mig trött. Sov sjukt dåligt inatt så ska ta mig en liten powernap innan de e dax att bege sig till Sandra...ikväll kör vi igen ;)

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var sjukt roligt! måste köra fler spelkvällar.

Vi får dra ihop en såpabrännboll till våren/sommaren med grillning mm :-D



Hoppas ni får det kul ikväll :-D

Postat av: CJ

Haha ja...de måste vi :)

Känner på mig att det kommer bli en sjukt rolig sommar :P

2011-04-03 @ 17:28:43
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback