Bloggtorka

Men hitta detta hos en vän, lite frågor och svar. Ni vet, lite onödigt vetande :)



1 HAR DU:

Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Njae, har fler BRA vänner
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Hmm, har jag säkert :)
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Ja
Sagt något och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Tror fasiken inte de, är en ärlig dotter :)
Några smycken som kostar över 1000 kr: Vet inte faktiskt
Snusat: Ja
Rökt: Ja


2 DAGENS:

Klädsel: Myskläder
Smink: Eyeliner, kajal, ögonskugga, solpuder, läppglans
Frisyr: Busigt spretigt
Låt: Eros Ramazzotti - Stella Gemella
Drog: Nej
Saknad: Nån att mysa med
Köp: Mat och Alvedon
Humör: Rätt så pigg :)
Godis: Nej
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Vem FAN ere där?? Hehe :)
Dagens vän: Många


3 FÖRSTA:

Bästa kompis: Hmm, min första bästa kompis var nog en tjej som heter Emma..
Bil: Senapsgul Jetta -83 hehe..synd att man inte har körkort bara :P
Kärlek: Första kärleken var Björn, i 5:an :)
Förhållande: Det första verkligen seriösa var med Johan..
Husdjur: En schäferhund som hette Diva
Semester: Första riktiga semestern var Italien, Riccione. Annars åkt runt en massa i Sverige..
Jobb: Jarla Partilager, stod i kassan
Piercing: Har ingen men vill ha en i näsan och i naveln
Konsert: Ååh, den första måste ha vart FIVE eller BSB :P
Fylla: Oj, hahaha, var 16 tror jag, minns det som igår :)


4 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Bella
Personen som du kramade: En sköterska
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Bella
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mamma
Alkoholdrycken: Öl
Bilfärd: Till och från Sportan :P
Gången du grät: Oj, småsnyfta lite igår när jag läste en blogg...
www.bambinidolce.blogg.se ...handla om en familj som förlora sin lilla dotter i cancer :(
Måltiden: En macka

5 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Om jag får pengar!!!
Våga hoppa bungyjump: ALDRIG!! Eller, om jag får BRA mycket pengar, då kan jag kanske överväga de :)
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Oh yeees ;)
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Hmm, svårt..kan ju göra både och :P
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja, fast av andra skäl kanske hehe..
Ljuga för någon: Nödlögn
Kunna springa 50mil: Får jag pengar?? :) Och ingen har sagt på hur lång tid :)


6 VAD:

Gör du just nu: Kollar på Vänner
Ska du göra imorgon: Slappa och bli frisk
Säger du till dig själv: "Skärp till dig!!"
Har du med dig in på bio: Nån snygging förhoppningsvis ;) Annars trevligt bio-sällskap..
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Det snöar
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen och händerna
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mycket...absolut resa utomlands!!

7
SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Linne
2. MysByxor
3. Munkjacka


8 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag: TRETTIO!!!!!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej
Använder du huvtröjor: Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Har en tatuering men vill ha fler...och piercingar..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda


9 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: SOMMAR
Vilken ålder har varit bäst hittills: Hade sjukt kul i 17-18 års åldern
Sova på sida, mage eller rygg: Sida
Kramar eller kyssar: Båda Samtidigt


10 JAG GILLAR:

1. Film
2. Dans
3. Musik
4. Djur
5. Min familj och mina vänner
6. Festa
...M.M.


11
 JAG GILLAR INTE:

1. Rassism
2. Mobbning
3. Själviska människor
4. Djurplågeri
5. Reklam
6. Äckliga djur
...M.M.


12 VAL:

Hemmakväll eller utgång: Beror helt på...
Sola eller bada: Kör en kombo, ligga på en madrass i havet och plaskar :)


13 JAG ÄLSKAR:

Min familj, mina vänner, mina djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback