Internetlös

Helluuu :)

Va ett tag sen. Men mitt internet vill inte funka, kommer få igång det nu i början av veckan.

Det gick bra hos tandläkaren, var bra groggy hela kvällen och natten.Ska tillbaka den 10e och få mina "riktiga" tänder :) Dagen efter var det dags att åka in till sjukan igen. Träffade min doktor, trodde jag skulle bli kvar ca 3v men neee...1 1/2 vecka sammanlagt blir det!! Så med andra ord, jag skrivs ut för ALLTID på fredag (om det går som det ska) och tar min SISTA tablett ikväll!!!! Så jävla UNDERBART!!

Men inte bara roliga saker som händer...

Min Ronja ligger på Albano. De har inte vetat vad det varit riktigt. Börja med att vi hitta en böldliknande grej på svansen som sen blev varig och blodig. Samtidigt fick hon 40 graders feber...så var bara att lägga in henne. Visade sig att hon även hade vätska i lungorna, som de nu tagit bort under operationen idag. Nu återstår starkare penicillin, lite undersökningar och vila innan vi får hämta våran älskade busvovve! Brolle går och letar efter henne, stackarn :(

Ronja


Brolle


Julia


Nu blir det lite matlagning hemma i Malmskogen, pannbiffar, stekt lök och kokt potatis :) Sen hem och packa inför SISTA veckan på sjukan ;)

KRAMAR!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback