Lite till...:)

Ståfräs med vingar

Bruden var på möhippa där man lekte olika lekar. När hon skulle åka hem fick hon en dildo. Hon tänkte:
- Jag ska ju gifta mig. Jag kan inte ha en dildo. Hon slängde iväg den så att den landade på nästa bil.
Där satt Siv med 8-årige sonen. Mamman viftade undan dildon från bilen.
Sonen frågar:
- Vad var det där?
Mamman;
- Det var en stor insekt.
Sonen:
- Vilken stor snopp den hade, mamma!


Hämnde är ljuv

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar.
- Ja visst, fråga på bara!
Den unga mannen frågar sin pappa:
- Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?
Pappan blir lite förvånad, men svarar:
- Jo min son, det finns tre sorters bröst. I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta. Runt 30 - 40 Års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter femtio, blir brösten som lökar.
- Lökar?
- Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta.
Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar.
- Kan jag ställa en personlig fråga? Mamma, hur många typer av penisar finns det?
Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar.
- Jo min dotter, en man går igenom tre faser. I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård. Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig. Efter femtio blir penisen som en julgran.
- Julgran?
- Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration...


Stockholmaren

Också var det stockholmaren som var trött på all stress, köpte sig en stuga långt upp i lapphelvetet. Det var tre mil till närmsta granne. Efter sex månader kom en lappgubbe gående.
- Hej!, tänkte bjuda fest lörtak, kommer tu?
- Ja tack sa grabben!
- Men, sa gubben. Det kan bli Djävla massa prit.
- De e lungt sa grabben.
- Men, sa lappen. Det kan bli laksmål också!
- Inga problem, sa grabben.
- Det kan bli mycke nulla också, sa lappen.
- Kanon, sa grabben. så gick lappen!
- Vad ska jag ha på mig, ropade grabben?
- Pelar ingen roll, skrek lappen, tet plir para tu o jak..



Ja, jag är vaken och UTTRÅKAD....och lättroad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback