Sleepless



Släkte ner, borsta tänderna, tvätta bort smink och gick och la mig..en bra början. MEN efter att ha legat och snurrat runt ett tag nu så gav jag helt enkelt upp!!

Bilden btw passar ju mig som en smäck, nattuggla som jag är ;)

Tror jag försöker hålla mig vaken, kommer va aptrött sen eller överpigg..stackars dom som ska stå ut med mig senare idag haha :) Fast jag kommer ju iof va på mitt håll med Jamie, kanske smyger upp och tar en powernap med Jamie :P

Jahapp, vad ska man göra nu då? Bara crap på tv:n så lyssnar på musik, på MTV. Sen ere ju Melroce Place haha :) Sen har jag lite korsord å pilla med..

Jaja, klarar jag att hålla mig vaken tills det är dags att sova för kommande natt blir jag impad. Men då kommer jag kanske äntligen in i rätt rytm :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback