Snart är det dax att fylla år igen...

Usch va fort åren går...på lördag blir jag 1 år närmare 30..AAAHH!! Äsch, bara en siffra ;) När jag gick på gymnasiet så trodde jag att jag skulle ha en liten familj nu. Var ju tillsammans med J då och vi flyttade ihop, reste, prata om barn osv...va bombsäker på att jag skulle bli en ung mamma. Men så blev det inte..har tidigare haft en aning panik över detta men med tanke på vad jag går igenom nu osv så är tiden helt enkelt inte inne för mig. Sen underlättar det ju om man har en karl hehe :P Så tar det lite som det kommer...jag tror på ÖDET!! Han kommer...och barn också!!

Hur ska jag fira min födelsedag då?? BRA fråga!! Det enda jag vet säkert är fira med familjen men vill ju fira med mina vänner också :) Jag funderar på om man ska ta och gå ut en sväng på lördag, bara dansa och ha kul!! Sen lite senare, typ februari, kanske ha en fest..fira att jag fyllt år och att jag blivit kvitt medicinen :):) Känns som en bra idé :)

Och sen så fyller ju syster yster 18 den 2/2...DÅ ska vi gå UT och DANSA!! Det kommer hon INTE undan ;)

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla på Cold Case, riktigt bra serie!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback