Aaaaaahh

Satan vilken träninsvärk jag vaknade med!! Ryggen jobbade på fint igår, det känns hehe :) Men tror att nåt ligger snett för när jag började simma igår så kände jag på en gång att de va nå skumt. Få boka tid hos "mirakel-Lars" :) Men känns det ok imorn så blir de plaska lite till i plurret :) För nu jävlar ska jag gå ner de här nedrans kilona!! Dricker bara nutrilette oxå...ibland middag så hoppas hoppas!!!

Ska strax göra mig iordning..ska passa Nick :) Sötingen!!!

Vet ni vad jag skulle vilja ha?? En kamera!! Ska spara ihop till en!! Blir inte samma sak med kamera i mobilen, vet inte varför men glömmer och orkar inte ta med den...men ska ta lite kort idag med mobilen och försöka lägga in dom, e nå vajsing me sladden.

Neee, nu in i duschen!!

Hepp hepp!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback