Det här är sjukt

Hehe, jag har inte bloggat sen 23 januari och ändå vet jag inte vad jag ska skriva eller vart jag ska börja :)

Kan börja med att jag vart medicinfri i lite över 1 månad nu och det är helt underbart!! Visst, man har sina bra och dåliga dagar men så kan det hålla på i 1/2 - 1 år. Så bara att kämpa på. Det har vart ett helvettes år men när jag var nere i den minsta dosen mot slutet och de bara "klippte" av allt, DÅ kom den där riktiga abstinensen. Om ni sett "Walk the line", när han ligger och svettas och bara skakar...så var det ett par dagar. INTE kul!! Men i det stora hela - värt varenda minut!!! Mår ju faktiskt SÅ mycket bättre nu!! Och bara det att man kan ta 1-2 glas vin utan att behöva tänka -Tog jag nån medicin idag? Eller - Nej, jag har tagit medicin så kan inte dricka...frihet!!!

Har umgåtts väldigt mycket med familj och vänner senaste tiden. Va lite segt i början men nu vill jag göra nåt hela tiden :)

Så imorn (tors) ska jag ev. va barnis åt lille Nick och på fre kommer Jamie hit!! Jamie har ju blivit så stor!!! Va barnvakt en hel dag förra veckan, gå och bära på en 7-8 kilos klump känns dagen efter hehe :) Men han skrattar, jollrar och ska ta och klappa på allt :) Och käkar gröt och barnmat gör han också - stor kille :)

På lör blir lille Nick 3 månader och dagen till ära ska han döpas :) Så idag var jag och Linda och kikade på lokalen. Jättemysig!! Måste bara hitta nåt att ha på mig...har en svart länning MEN....Kan man verkligen ha svart klänning på ett dop??? Vad tycker ni??

Åååhh, idag har jag vart jätteduktig :) Gick upp 8 för skulle till en doktor. Va rädd att han skulle va en surgubbe som alla andra på det där stället men han va kanon!! Sen gick jag hem och STORSTÄDADE!!! Rensade i köket, bland allt smink och i badrumskåpet. FY va mycket onödigt man samlar på sig, så slängde en hel del!! Superskönt!! Sen gick jag till centrum och fixa lite ärenden. Åkte med Linda och sen drog jag till simhallen och simmade hela 1km på 45 min. Bra jobbat av mig tycker jag!! Blev en solning oxå :) Sen förbi jobbet och lämna ett intyg...Så nu är man lagom trött i kroppen. Tyvärr inte i knoppen så blir nog vaken ett tag till...

Oj så mycket det blev...och ändå har jag inte fått me allt hehe...sätter stopp här för denna gång :)

Ska inte dröja så länge till nästa gång - promise :)

Puss Puss

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback