Fix och Trix

Går på sparlåga!! Sover absolut inge bra på nätterna, vaknar säkert 10 ggr varav några utav mardrömmar. Har haft fullt upp barnvaktspassning och hjälpa mormor. Så har inte "bara varit" nån dag på bra länge. Jag är väldigt sällskapssjuk människa men ibland behöver jag "bara vara". Smyga omkring i mjukiskläder, mysa med Siri, kolla lite film och så.

Har vart fullt upp idag oxå..men nu, den här kvällen, ska jag fixa lite här hemma. Va uppe i förrådet och hämtade ner lite saker, bl a 2 fina ljusstakar jag fick av Linda för några år sen. Inte använt dom eftersom Freja var högt och lågt när hon bodde med mig :) Har strukit 2 dukar som ska läggas på borden sen ska jag mysa till det med lite ljus här och där. Har ju en hel del, det vet ni som känner mig och vart hemma här :)

Hittade lite saker på
www.jotex.se igår.

2 sånna tänkte jag, hängande i 2 olika längder i vardagsrumsfönstret. Sen en i köksfönstret.

Golvlampa att ställa i ett hörn.

Överkast.

Tillhörande kuddar, som även kan ligga i soffan.

Ja det var LITE av det jag hittade. Får se när jag har råd att införskaffa mig detta. Ett par nya gardiner vill jag ha oxå men inte hittat några som jag fastnat för.

Får leta vidare...

Dags att återgå till fixandet...

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback