Jag och min otur

Tror inte nån missat att jag har jordens tandläkarskräck!!

En av tänderna jag slog ut för 1 1/2 år sen har börjat göra så sjukt ont!! Man kan inte ens trycka med fingret på överläppen närmast näsan. Det dunkar och ilar. Så ringde min tandläkare och han tyckte inte det lät bra alls och gav mig en akuttid imorn. Måste röntgas och sedan borras så han kan spruta in bakteriedödande medel. Jag har ju haft turen att få sova de gångerna de pillat me tänderna men med så här kort varsel så blir det ingen narkos. Han skulle dock prata med en narkosläkare så jag kunde få nå bra lugnande så jag är lite halvt borta. Tror det kan funka men tror inte det blir många timmars sömn inatt trots att jag typ inte sovit inatt och har haft fullt upp hela dan.

Återstår att se...

Nu är det BB sen försöka sova. Snälla morfar Svenne hämtar mig 11 och väntar tills jag är klar...så go han är!!


(Bild lånad från google)

PÖSS

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback