Klantarsle

Det är jag det!!

Skulle göra en nutrilette och allt går bra tills jag ska börja shaka den. Locket va inte helt stängt så spruta ner halva köket med nutrilette....BRA Carro!! Kunde inte mer än att skratta åt de för de e såå typiskt mig :) Blev en heeel del att torka av hehe..

Har vart och tagit om lite blodprover. De jag tog för nån vecka sen såg inge bra ut :/ Hoppas de är bättre nu! Får veta på tisdag.

Kunde inte sova inatt så satt och prata me en kompis, Jonas, till typ 4...det känns nu.. men det va riktigt kul, har inte pratat på flera år!! Så nu funtar jag på att gå å lägga mig nån timma till innan de lilla busfröt Jamie kommer. Moster ska va barnvakt :)

Neee, sängen blire!!

See ya!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback