Seg fredag

Ja fy vilken seg fredag detta varit!! Hade massa planerat men tack vare försäkringskassans förbannade misstag så får jag skjuta på en del del saker!!

Deppade ihop rejält igår. Mamma ringde och tårarna bara spruta. Vad har man gjort för illa?? Igår var nog första gången jag kände att jag skulle behövt min medicin (den jag slutade med). Men jag klarade det ju faktiskt utan och det känns kanon!!

Har faktiskt inte gjort ett skit idag!! Jo, hämtat mediciner och lagat en vääldigt enkel middag - färdigköpt grillad kyckling med en god sallad. Nyttigt, gott och snabbt gjort!!

Har halvkollat på Let´s Dance sen flummat runt på nätet, lyssnat på massa bra musik. Vad vore livet utan musik??

Usch!! Idag har vart en seg och jobbig dag :/

Men imorn ska jag busa med Bella :):) Vet inte vad jag ska ha på mig bara..va ju liksom handla nya kläder/skor som var en utav de saker jag skulle ha uträttat idag...TACK för att ni underlättar mitt liv era jävlar!!!!!!

Så, nu har jag gnällt av mig lite!!

Ska nu fylla på glaset med lite cola (man får dricka cola på helgerna...och vin hehe) och vänta in BB. Efter det kan det bli en film, får se...

Oooh, en lite kul sak, tycker jag iaf hehe...jag har gått ner 4 kg :):) Bra början ;)

Hoppas ni mina kära vänner haft en mysig fredag!!

Sån här skulle jag vilja ha btw...



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback