3:e advent

3:e advent

Nu har vi passerat 3:e advent...vad fort det går kan jag bara säga,men det är mysigt med julen! Har dock inte köpt en enda julklapp ännu men får ta å fixa det,har inte haft så gott om pengar och har inte orkat stressa inför operationen som sker...ja idag blir det ju...ojojoj,börjar bli nervös!!! Klockan 9.00 ska jag vara på avdelningen. Som tur är så följer min rara syster Bella med å håller handen *tack* och morfar skjutsar in,så rar=) Så ni får tänka på mig vid 9-10 tiden då dom förmodligen klipper å syr i ögonen mina...uuuäääck,neee nu va jag äcklig,sorry!

Nu ska jag surfa runt lite på nätet och se om jag hittar nån outfit till den omtalade nyårsfesten med "filmtema",som jag sagt förut,har ni några förslag...please tell me=)

Ha det gott!

Kramar från en mycket nervös Carro!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback