Bella&Jag

Bella&Jag

Ja...tidig lördagsmorgon är det å här sitter jag,fortfarande vaken...kan inte sova,e sjuk=( Har bihåleinflammation å nån bronkit,har även tappat rösten...ååå va kul d e! Nej men jag övelever,finns faktiskt mycket värre saker! Har precis sett Beck-Skarpt läge...mycket bra ;-) Gäller att göra d bästa av allt!

På bilden är det jag å Bella,min ena syster-yster! Hon ligger nog å sover nu men hon hade nog svårt att somna eftersom hon imorgon får reda på om hon blir Österåers Lucia 2006 eller tärna! Ska bli jttekul...eftersom jag "lånar" Fastes lgh så kan jag knata ner tll torget imorn...fatta,bara 5-10 minters gångavstånd....annat än att åka den där förbannade bussen varje dag!!! Men d e ju faktiskt väldigt bra att d finns bussar å d tar inte mer än 10 minuter å åka ner till centrum så jag ska inte klaga=)

Nu ska jag gå å lägga mig! Lyssnar på min favvo-låt som för tillfället e - Evil Eye med Takida yeeesss aaasssååå=) För bra!!! Så när den e slut ska jag stänga av...

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback