Fredag...Wiiieee:)

Fredag...Wiiieee:)

ÄNTLIGEN FREDAG :)

Jahopp nu va d fredag igen å då kom jag genast å tänka på...en drink...dom ser ju för goda ut asså,skulle inte banga å ligga på stranden i nåt varmt härligt land å surpla lite sjyssta drinkar men...va hos farbror doktorn idag å jag hade inte blivit bättre så fick starkare medicin så jag e frisk tills operationen,börjar dra ihop sig nu...Så drinkarna får vänta,kan ju kanske lyxa till d me en alkoholfri drink :)

Tänkte på en sak nu när jag läste igenom vad jag skrivit...Undrar varför Fredagarna e så speciella??? Självklart för att man kan gå ut å festa och ev. är ledig, men jag jobbar ju oftast på helgerna så...hmm...men jag kan ju gå ut efter jobbet så jag klarar mig iaf :)
Jag tycker fredagarna är den bästa dagen å jag tror att d har lite med hur tiden när man va liten såg ut, jag kom ihåg när man kom hem på fredagarna från skolan, tyckte man va duktig som klarat ännu en vecka i skolan, kanske skulle göra ngt kul med nån kompis som tex gå på "Maggan-discot" som var typ 1 gng i månaden = HÖJDPUNKTEN i Mellanstadiet , va ju d roligaste man visste då ju!!! Jag kan säga att jag var där nästan varje gng under 4:an - 6:an...tror jag missade 2 gng...hihi ska börjas i tid ;-)
Sen när man kom hem så kunde man titta på TV,dricka cola å käka chirre me mamma å pappa för man behövde inte gå upp tidigt till skolan=)
Minns oxå när man va ännu mindre, "Disneydags", d va ngt man inte fick missa,viktigt de där! Så jag tror allt detta å lite till e orsken till att jag love fridays!

Men fy va flummigt d blev d här...jaja...Ni behöver inte läsa=) Lovar!!!

Nej nu e klockan mycket, ska gå å lägga mig å när jag vaknar är det fortfarande fredag=) Så imorn...lr när jag vaknar...får jag ta å hitta på nå kuligt=)

God Natt & God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback