Lite bilder...

128794-41

Här har vi Albin och Jonte hemma hos Patrik, så söta så:)

Tänkte visa lite bilder från Patriks inflyttningsfest=)

128794-40

Här har vi Patrik (värden för kvällen) med hans flickvän Jessica

128794-39

Här e jag,mörkhårig som ni ser *trivs* men det ser ju typ rött ut på bilden...hmm...men det är det inte!

128794-38

David, bra på dosen=) Ena halvan av "David & Frida" Är dom som har "filmtema-festen" på nyår!

128794-37

Porriga Emelie med sin konstapel Daniel...sött par :)


Nu måste jag sova!
Ni får se mer kort en annan dag! Förmodligen kommer jag ej orka blogga någonting nu på ett par dagar pga operationen men vi hörs!

Sköt om er alla söta!

Kommentarer
Postat av: nina

va söt du va i brunt gumman! :) har glömt bort hur du såg ut i d!! men really cute! ;) d va tråkigt att jag inte kunde va me på festen, men ibland blir man dubbelbokad :( men vi ses ju alla på nyår, ska bli jätte kul!! hoppas du mår liiite bättre idag också...babysteps :) hoppas vi kan ses på juldan. miss and love ya.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback