hello folks...

Jaha...d här e mitt FÖRSTA inlägg på en blogg någonsin, vet ej om d e min grej men...man måste ju testa sig fram här i livet!!!

Idag har jag sovit lääänge...as always=)  Tagit hand om voffarna mm. Sen va d bara å ta bussen till jobbet,som är på Solhälla, å hoppa i jobbarkläderna! Va en helt ok kväll,synd bara att min Lottis-Pottis va sjuk=( Vi har alltid så kul tillsammans...love you!

Nu e jag iaf hemma å ska gå å göra mig en kopp cocos te...like it a lot=)

Ha d gött allihop!

P.S Kom ihåg att d här va mitt  första inlägg någonsin=)

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Nina

för att vara första inlägget klarade du det galant, å sen finns det ju inga "regler" att gå efter, det du vill skriva om skriver du om, det bästa med att ha en blogg :) kul att du osså startat en bloggis, uppdatera ofta, så jag har nått att läsa :) love u girly!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback