Loooser...

I´m such a loser:(...(stavar man så?)...Men jag ÄR det när det gäller att uppdatera bloggar:) Men...de e ju lixom inte nå världsviktigt så jag TROR faktiskt att ni, MINA TROGNA läsare överlever:) SÅ slut på mitt gnäll nu:)

Jahapp,vad har hänt sen sist??? Hmm,inte så mycke mer än jobb jobb jobb å så har man ju umgåts med sina nära å kära, ett par trogna vändor tilll Tompas å tegel...HAHA:) Men i lördags var vi faktiskt på lite "hemmapartaj" hos Patrik:) Mycket trevligt...DAAAG:) Å Kristina den rackarn,hon drog till sin brorsa i Spanien i onsdags *avis* Vill ju oxå komma härifrån,se nå nytt,göra nå nytt osv...I miss you honey:)

Fan va dött de e på msn den här tidpunkten på dygnet:/ Verkar som om de bara e jag som e nattuggla:)
Så nu kastar jag in handduken,e ju cityakuten...haha...men de e ju bra,tycker jag:) Skön avslutning på kvällen...Jag vet,jag e en tönt hihi men DET STÅR JAG FÖR=)

Sleep tight folks:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback