Barnis...

Asså nu för tiden tycker jag att de visar sååå himla konstiga å tråkiga barnprogram så jag blir fen galen :( Är ju "barnis" ganska ofta å då e de inte tal om t. ex Dr Snuggles, Bamse, Mupparna etc. Nej då e de ist ja...massa "konstiga" grejer de visar...

MEN nu har jag plockat ihop lite bilder på några av mina favvo-barnprogram...NOSTALGI :)

image203 image205  
                                                 Coolaste rymdvarelsen juuu...
image204 
Innspector Gadget...huhu...dittiditti diri diri diri dittiridiridiri...huhu haha=)
image206
image208
image209image210
image211
ABSOLUTA FAVORITERNA - MUPPARNA...skrattar ihjäl mig :)

Jaja...va bara min "barna-jag" som kram såhär på nattkvisten =) Å jag e HEL-säker på att jag glömt en heldel...

Sleep Tight everybody!

"Lite trasiga och knasiga é vårt trasdocksgäng..."  HAHA Jag kommer somna med ett leende på läpparna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback