Hello My Darlings :)

Hur mår ni?  Hoppas fina fisken :) Jag kan inte sova för mitt knä bara DUNKAR å säger AJAJAJ...men jag e pigg hihi :) Så ist för att sova tänkte jag sitta här fram till de att de e duschtajm å frulletajm å sen skoltajm...vilket menas med att halv 7 ska jag stå i dusschen å sjunga de vackraste (hmmm) jag kan så resten av familjen osså vaknar :) Smart va!?! De enda dumma e att dom inte ska upp så "tidigt"...yeah yeah...skiter väl jag i, smällar man får ta som föräder ;D

Vet ni????? Neee kunde väl tänka mig de:) Men jag har köpit en ny mobil...som en del vet så "tappade" jag min efter att jag skulle åka hem från Abbes kalas-skojiga fest där man badade å blev rejält rund under sulorna...behöver jag säga mer??? Den e iaf BORTA...så nu slog jag på stort (brukar inte göra de när de gäller mobiler nämligen) Den här blev de...en Cybershot:) Me like very very mucho:) 
image227

Visst e de fin???

Ne, ska fortsätta surfa runt lite...c ya soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback