Fredag...

128794-114

Jaaa nu var det fredag igen=) Me likes,BÄSTA dagen på veckan!!! Å de bästa e att jag är LEDIG...wieee!
Ska bli gott me några kalla...ÖL=) Inte helt fel inte!

Ikväll bär det av till Faste, as always=) (trivs hos dig faste) jag å Kristina ska laga mat åt Faste...wish us luck and pray för Faste *hihi* Skämt å sido...kommer bli kanon...eeehhhh...JA, jag kan ju återkomma med det...inte för att jag kommer att erkänna om något...hmm...knasigt/fel hände :D

Nu ska jag hoppa in i duschen...

Förresten,har hittat en nappflaska åt mitt (framtida) barn...

128794-115

...hur grymt som helst=) Kanske skulle ta å skaffa en tillmig själv osså...haha!!!

Ha en kanonkväll å drick inte för mkt...ska jag säga...hehe

STOR Fredagskram!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellu =) Haft det kul i helgen?
Sorry att ja inte svarat på msn..har inga pengar=( men håret blev fint iaf..kan väll ses nån da? Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback