Tjena Hej

Tisadag...ännu en segis-dag!!! Vaknade på tok försent, hade iof inget å passa men ändå...inte så konstigt heller att jag vakna så sent, har inte sovit nå vidare, vaknar hela tiden pga att de dunkar å värker i knät :( E sååå förbaskat  jävla trött på min doktor som aldrig kan ta å ringa...han ska även fixa ett recept på starkare värktabletter så att jag kan leva någorlunda tills operationen blir av...men men...JAG FÅR TÅLMODIGT VÄNTA och va hemma från jobbet! Ska egentligen ha semester nu men den fick jag bryta pga sjukskrivning...lite bra iof :) Kan jag ta den när jag å bella förhoppningsvis åker till Portugal i början av september :)


http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|241&entry=8&dest=&city=97&type=c
 
Här kan ni kolla så fint de e:) För er som inte vet de så jobbar en av Bellas bästa kompisar där, Emelie, hon är me i nån Revy där som Fritidresor har...så de e därför vi ska åka dit och jag tror inte att jag kommer att ångra att jag åkte dit...ser ju helt underbart ut :)

Haha...jag kom på för nån vecka sen att jag visst skulle börja plugga på Komvux i höst...hade lixom glömt bort de lite :) Men vecka 34 så e de dags!!! Ska faktiskt bli lite kul...men ämnena jag ska läsa SUUUGER!!! Matte A, Naturkunskap A och Data A=) som ni kanske märker så e de inte mina bästa ämnen eftersom jag e 25 år å ännu inte har godkänt i  de...hihi...men de finns faktiskt nåra bra förklaringar som jag INTE orkar prata om...

Ja så nu ska jag plugga på här på Komvux, ta körkort för det får jag nu...fick ju reda på i Juni att ögonoperationen var mkt lyckad å sen ska jag söka till sjuksköterskeutb. (funtar på V-ås) å sen blire vidare å plugga till ambulanssjukvårdare...USCH...snacka om många pluggår framför mig...Men de här e ngt jag ALLTID velat bl så jag säger till mig själv...GO GIRL!!!  YOU CAN DO IT!!! :) Så de e precis vad jag ska göra!!!

Men innan de ska jag titta på Cityakuten :)

(fan va skönt å skriva av sig) hihi :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback