Ååå så bra

Ja...det var grymt bra asså! Vilket jävla drag:) Ångrar iche mina 500 jag snällt betalade...till skillnad från en viss Nasse-liten som fick gå GRATIS...haha...men dom har ju vart duttiga på å jobba så de va hon å de andra som gick värda tycker jag!!! Snäll jag va nu va???

Den kvinnans röst...jag RÖS hela jävla konserten:) Tack Shakira! Inte för att du läser min blogg haha men men...kändes bra å "tacka" på ngt sätt...förutom de 500 spänn jag betalade:)

Btw...nu har jag flyttat ut i friggeboa igen å de e bokstavligt talat UNDERBART!!! Har längtat så. Var ju tvungen å flytta in när de va så förbaskat kallt men nu va de ju fan 7+ när vi åkte hem ikväll...så nu ere inte så kallt i min lilla lya:) Ska pallra mig upp imorn i tid å städa av,ser förjävligt ut!!! Usch,tycker inte om å städa där ute,måste bära ut dammsugare å skurhink mm...yeah yeah,morgondagens problem! Sen klockan 17 ska jag va barnvakt åt lille Paula å lille Axel:) Va jättelängesen...saknar dom!

Men hörrni ni...vi ses tomorrow:)

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback