I miss you love

Saknar min Bella!

You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I?m stuck on your heart
I hang on every word you say
Tear us apart
Baby I would rather be dead

Ni som känner Bella vet vad som menas me just den här texten!!!


Här nedan kommer lite fina kort på min syster å på en del av dom så e  NÅGRA utav de som står Bella närmst me på, t ex mee:) hihi...så NI som INTE e me...ta inte illa upp...hon diggar er me såklart:) jag tog helt enkelt bara nåra av alla kort vi har å vi har inte på alla... :( solly Ni får se till att bli fotade me Bella så jag kan lägga upp bilder en annan gng ;-) En del av bilderna e lite annorlunda...hmm...ja asså på en bild pussar jag å Bella varann på munnen men folk kanske...ja, ni vet, missuppfattar:) men de antar jag att ni har överseende me...bra!!! Tack!!!

Watch and enjoy =)




Som ni ser så e de ju alla möjliga kort...student, hemma, restaurang, fester, Västervik, omgjordt kort i photoshop:)
Ja ni ser ju själva!!! Hoppas hon blir glad nu om hon kikar in på min blogg:)




Your strength is so hard to find, I feel so much stronger now, the feeling´s alright
Your words make me whole again, those eyes cannot lie, you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

"Takida - Curly Sue"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback