Whole Lotta Love...

Ja så heter EN av farsans ALLA favvo-låter hehe...men ju st nu ere den som e numero uno...å eftersom det va Fars Dag i söndags så slog vi barn till å köpte deras nyaste almbum, Mothership, me de allra bästa låtarna genom tiderna, ja grabbarna i Led Zeppelin e ju inte direkt unga så de e ett par låtar + att de ingick en DVD =)

image297

Kan ju säga att våran pappa blev helt LYRISK så nu går skivorna varma i lastbilen ;) Tänk vad en sån liten sak kan göra VÄELDENS BÄSTA PAPPA (!) sååå himmelens glad! E du glad pappa så e jag de <3

image298

Sååå kklockren bild på pappa körandes i sin STORA favvo-leksak=).image299

Han ser ju så himla lycklig ut, man blir helt varm i hjärtat när man ser hur han pular å fixar me alla sina lampor å grejs hihi=)


Nej nu e de verkligen på tiden att jag går å packar min lilla väska för om några timmar ska jag upp, vi ska mötas på jobbet kvart i 10 för att sedan ta oss till Hotell Havsbaden i Grisslehamn =) Ska ha planeringskonferens där ons+tors, ska bli skoj, de brukar de bli...se alla bli packade hehe...jag å Bella ska nog se till att de blir fart på bygget ;) Å de ska dokumenteras...så kanske lägger upp nå skojiga bilder=)

Natti Natti på er !

Tack för att du finns pappa, Jag Älskar Dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback