DUMMA!!!

Ja dumma knä:( Sitter här nu framför ( min just nu bästa vän ) datorn å klockan har slagit 06...PÅ MORGONEN och jag har ännu iNTE sovit...:/ De bara svider, ilar å dunkar i de där förbannade knät, har t om feber...men har iaf fått operationstid nu, 22/10 kl 07.00 ska jag infinna mig på plats för inskrivning...ja de stod så :) hehe...läääskiiigt!!!

Ska va vaken ett tag till så jag kan ringa min ortoped å fråga om jag ska ha de såhär i 3v...inte precis så att Treo hjälper...nene...behövs andra grejjer me lite mer krut i här sörrni :)

Nej men usch vilken tråkig inledning...

...NEEE inge mer gnäll nu, måste spara mig till ortopeden juuu ;)

<<<---Ni ska få en liten UPDATE eftersom de va lääängeeseen sist!!!--->>>
  • Kan ju börja me å säga att skolan går åt H------E eftersom knät mitt lever sitt EGNA liv...så går kvar på naturkunskapen men de andra ska jag hoppa å ta nästa termin...har missat för mkt...så nästa termin blir de KÄMPA av!!! Där med BASTA!!!
  • Festat har jag hunnit me, SÅKLART:) Vad vore livet utan de??? Nina hade födelsedagsfest den 22/9 och det va verkligen jätteskoj=) Kul å träffa alla kompisar som man tyvärr har glidiit ifrån ganska mkt på sistone...hoppas vi "glider" tebax lite nu :) för jag saknar er och ni vet vilka ni är om ni nu läser... Men Tack än en gång Nina för en super-duper-kul-kväll...alla lekar, människorna, stämningen, tårtorna...ja allt va kanoners ;) 
  • Helgen innan de träffade vi på en jädrans trevlig kille vid namn Johan. Jag, Bella å Linda stod å digga   
    musik i kön till Tegel, sjöng å gasta på som vanligt ni vet...:) å där dök han upp...en riktigt söt å charmig hockeyspelare me samma musiksmak å galna humor som vi hihi...hade en kanonkul kväll med honom inne på Tgl me MASSA dans å flams, blev även efterfest å ...ja...det var rysligt kul å lära känna ngn av samma skrot å korn som en själv =) Å de var ömsesidigt vad jag förstått=) Så vi bestämde oss för att gå på Monsters of Tribute 13/10 tillsammans å så blir de...för biljetterna e bokade, betalade å hämtade *längtar*  Ska verkligen bli askul=) Å självklart blir de efterfest i Berga ;)
  • De roligaste som hände förra helgen var ju helt klart kvällen hemma hos Sara =)=)=) Snacka om att vi inte är KLOKA hihi...va bara jag å Sara till att börja me, vi käka å drack rötjut sen kom Sandra å vi drack ÄNNU mer sen kom Bella å vi drack ÄNNU mer hehe...men sent som vanligt så dök 3 grabs upp; Erik, Nisse å Henke å djävulen i helvettet vilken fart de blav, bara 7 pers...lät som 17 men kul hade vi...hitta på bra mycket bus, kändes som om man va 14 igen hehe...kan ju säga att man hade ett antal blämärken/sår när man vakna på lördag morgonen hihi:) Men men, That´s life and I löööv it:) Ska lägga in lite bilder från kvällen för det togs en HEL DEL galna bilder!!! =)

Hörrni, tror inte jag gjort så mkt mer vettigt om jag ska va ärlig så nu ska jag gå å vila en liten stund, innan jag ska ringa farbror doktorn!

Va skönt att skriva av sig:) Saknat er ( vilka ni nu är..........) :)

Glöm inte att ta hand om varandra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback