*Längtar*

Satt å läste lite på www.tvplaneten.se å började läsa om "Sex And The City-Filmen"...kunde kolla lite bilder från inspelningen mm...å nu bara lääängtaaar jag tills den e klar å man kan få SE den!!!

Måste köpa boxen, e så avis på er som har den:) E ju så perfekt å mysa ner sig i soffan å ha lite "tjej-mys-kväll"  å btw, 3:an har slutat visa Cityakuten sent på kvällarna..SKANDAL...jag som va såååå inne i det, nej...då nyper man bara av mitt när de e som mest spännande å slänger in nå annat SKIT på den tiden ist  som visats typ 100 ggr förr :( FYYY!!! Så...ja...det jag ville komma fram till var att jag MÅSTE köpa den boxen oxå...MÅSTE...Jag erkänner...jag e en ER-NERD=) Å just de, de nya avsnitten börjar 22/10...gryyymt ;)

Jaja, tror iaf att S...A...T...C....-filmen kommer blir grym=)

image276

Ni ser ju själv...ser ju klockrent ut iaf...Det perfekta Tjejgänget...ååååhhhhhh....vill oxå bo där...verkar sååå coolt...



Neee, see ya later alligater:)




Eftersom jag e en ER- Nörd så måste man ju tycka om nån "lite mer" som t ex e lite söt eller så...så här bjuder jag på vem som e min favvo:)

image275

Visst e han väl en liten going???

"Tänt dig han me en äggkopp i munnen å lite drottningkräm mellan skinkorna"!!!
hahahahaha:)



Ja för er som inte hängde me där så e de Robert Gustavsson som säger så i " I Manegen med Glenn Killing" Så ni måste säga det högt, på norrländska, som om ni vore "Gaypolisen i Över Kalix" ...haha-FÖR BRA!!!

Go Robban, Go Robban, Go Robban...........!!!


Kommentarer
Postat av: nina

ååååh gud va skoj med lite updates gumsan :) SAKNAR dig, måste boka in en SATC kväll hos mig :) Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback