Man eller kvinna???

image282


Ja, de kunde man ju fråga sig...varje gång jag ser videon sitter jag där å ser lika koncentrerad ut...har lixom inte haft ork/lust/tid å ta reda på om sångaren i de tyska bandet e tjej, kille...eller nåt annat...hehe:) Men eftersom jag inte kunde släppa de så tog Carrie reda på´t ;)

Men kolla först på lite bilder av...ja...han/hon...

image283
Ser lite feminin ut va?

image281
Asså...mja...vad ska jag säga...

image280
Ok, en pytte-lite aningens mer hmm...ung pojkliknande...men BARA PYTTE...

OK...HAN heter Bill Kaulitz, född 1 september 1989 i Leipzig, Tyskland, är sångare det tyska  bandet Tokio Hotel som förut hette Devilish.

Asså jag visste inte vad jag trodde men nu har vi svart på vitt att ...de...e...en ...HAN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8&mode=related&search

Ni som inte lyssnat på den kan ju passa på nu, jag gillar den faktiskt...de va så allt börja...e du en tjej eller kille+?? Ser ut som en tjej i kropp å allt å sjunger som en...jajamen nu e du en ung pojke!

Ska hoppa in i duschen nu, ska möta Kristina my darling vid stationen sen ska vi vandra i de "vackra" vädret mot skolan, Naturkunskap står på schemat...lagom skoj:/ Men sen blire till att springa lr ja, halta iväg till sjukgymnasten å de ska bli så gött, min rygg verkar arg på mig... *längtar* sen sola sig lite å efter de springa on till tatueraren å rita upp min kommande gaddning=) Å va jag vill ha den NU!!!

Ta hand om er själva och varandra!

Love ya=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback