*Tick -Tack Tick -Tack*

Ja för Soon, Very soon ere dags att stövla in på Annexet å njuuuta av detta:

image277

Men nu när jag skrev Annexet blev jag osäker...hum hum hum...jo för jag läste nämligen alldeles nyss att det var ngn utav de konserter vi ska gå på som har flyttats till hovet, ska kolla upp, promise ;)

Men jag tror de kommer bli sååå jävla kul=) *headbangar* HIHI:)

Å att alla ni som verkligen  ville haka på verkligen gjorde de oxå utan nå knussel:)...fanns ju ett antal jag å bella fråga för vi tänkte att de flesta i gänget gillar rock å att vi efter kunde gå ta nåra bira MEN...när man inte ens kan svara å säga JA/NEJ...då får de fan va...pallar inte me mer sånt här skit nu!!! Jag mår inte särskilt bra av olika anledningar å jag tror de flesta vet de...men nu pallar jag inte att "tjata" mer på folk :( Å de suuuger för I LOVE YOU ALL!!!  Glöm inte det!

Jag vill bara tillägga att jag absolut INTE e sur/arg på ngn utav er utan tycker det bara e så förbannat tråkigt att vi glidit ifrån varann, jag mår å har så kul i erat sällskap, har ju fan träningsvärk i magen dan efter för att man garvat så jävligt haha:)  Men som sagt, jag saknar er!!!

Å det här gäller inte ALLA mina vänner å alla läser ens inte min blogg men om du/ni råkar halka in på bloggen å känner dig träffad...ja, vad ska jag säga...ta till dig de jag sa efter; att jag älskar er å saknar er!!! That´s It!

Nej men va sorgset de blev nudå...men hörrni ni nu som läser...e de dumt att skriva som jag gjorde nu? Mår ärligt talat piss just nu å de kändes så bra att skriva det här, maybe I`m wrong :/...skriv gärna en kommerntar om vad du tycker så blir jag glad :)

NEJ...Jag hade ju tänkt att skriva om Lördagen juuu...att jag längtar så stenhårt så de finns inte...dels för konserten såklart, men även för att vi e ett toppen-kanon-kul-gäng som först ska träffas hemma hos Oscar å ta nåra berka :) jag å bella ska styra upp maten, blir en god pastasallad me massa mumsigt tillbehör :) Sen kommer nettan å hennes Johan, Carell, Johan-Söder å Johan -Rimbo...hahaha, många Johan blev de :) Sen bär de av in mot Monsters of Tribute...wiiieee loligt loligt =) Å efter de skulle jag tro att alkoholdrickandet fortsätter på nå sjysst ställe...FÖRSLAG PÅ BRA STÄLLEN??? Gärna ett rockställe...Sen har vi efterfest planerad...som ALLA ska me på, inge " neee, jag orkar inte...vill sova...e för packad" NENENE de ska jag sätta stop för ;)

Kramp i händerna nu hehe...längsen jag skrev så här mkt!

(...Kramar om...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback