BTW...

R.I.P Lilla "Svanslös" !
image365


Ja, jag vet inte om jag skrivit de tidigare men den här lilla rackarn föddes utan svans :/ Därav namnet Svanslös. Han/Hon dog senare på natten=( Men men, måste ju blitt nån missbildning så va  nog lika skönt för sötisen att få somna in!!!

Däremot så lever den andra lilla krabaten som fått namnet "Fritz" (om de e en hane, annars blir det Tilda)...riktig tjockis, kravlar just nu omkring i min säng för Siri har tydligen bestämt sig för att vi ska dela säng hihi=) Yeah ok, men skyll inte på mig om jag mosat lille Fritz bara hehe=) Den lille busungen e lite mer än 1v nu så nu har han/hon öppnat ögonen, så jävla söt asså, kan dom inte alltid va så där små, blåögda, lite tjokis-klumpiga å busiga hela livet? Vore nåt=)

image366

Fritz/Tilda

Nej nu ska jag gå å kura ner mig hos mina sötnosar!

PUSSILUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback