4 days left=)

Ligger i min underbart sköna säng (TACK LINDA) å msn:ar me Cameron, kollar in happypancake, bloggar, kollar på typ de bästa programmet ; Kritiskt tillstånd på TV4 Fakta, gillar man ambulanser å akutsjukvård så e de...ja, mkt bra...å e jag inte duktig som kan göra såhär mkt samtidigt ;) E dock väldigt inne i programmet så går lite segt å svara på div saker hehe...

Drömmer mig även bort till måndag morron kl 4 då farsan skjutsar oss till Arlanda...MOT Cypern...ååå va jag längtar, vi alla räknar ner dagarna å det e mkt att fixa, växla lite pengar, åka till täbban å kolla efter nåra fina linnen, lite klänningar å nå shorts...köpa lite schampoo å skit tänkte jag haka på Oscar å göra på Rusta (billigt hehe) på lördag...hoppas han orkar shoppa lite me sin svägerska oxå=) E inte så trött heller så ska skriva en "packlista" oxå...e en sån som vill ha ordning å reda å koll på saker å ting, men lik förbannat står man där å sliter sig ihåret för att man har för mkt,får inte plats, rädd för att väsk-jäveln ska väga för mkt...å SJÄLVKLART har man Sällskapresan i bakgrunden "Jag kan flyga, jag e  inte rädd" KLOCKREN!!! Lite utav en tradition när jag ska packa mig iväg på charterresa :) hihi...jag e knäpp,jag vet :) Har iaf kirrat de viktigaste...en as-sjysst bikini me långa shorts till oxå...på rea..precis en sån jag velat ha...ceriserosa me lite palmer å så...me likiiii:)

Måndagen me Rickan blev mkt lyckad :) Träffades å tog en öl ute på ängen där Lajka lekte me Rickans kompis Christin´s hund Ronja sen gick vi hem å drac 1L vin var...sen va det slut så drog hem till Rebecca, käkade, snacka skit å sjöng singstar till 8 på morgonen :) Mkt lyckad kväll, TACK, för det behövde jag!!!

E ännu gladare nu, för Siri e hemma igen, vart borta i 2 dygn :( Men nu e allt som det ska vara...båda bebisarna, kommer jag sussa gott!!! Inge kul när de bara försvinner, kan ju bli överkörda, snodda av nån ful elak tant hehe, ja whatever...

Dags att kirra packlistan :) Å mejla komvux...har inte fått nån kursbekräftelse...:(



Saknar Beppe :(


Godnatt, min vän

drömmen väntar på dig

gömd i nattens sammetsgardin

den finns, bara för dig


Godnatt, min vän

låt drömmen komma till dig

en smekande, lekande vind

kysser din kind


Godnatt, min vän

kärleken väntar på dig

gömd i nattens sammetsgardin

den finns, bara för dig


Godnatt, min vän

molnen, de dansar för dig

i vårvindens valsmelodi

de finns, bara för dig


Godnatt, min vän

morgonen väntar på dig

gömd i orden som han säger

finns kärleken till dig


God natt, min vän ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att du trivs med sängen =) hihi Pöss



Love ya

2008-08-16 @ 15:02:22
Postat av: Linda

Saknar dig massor! Kom hem snart!!



Hoppas ni har det gött endå där borta =)

2008-08-24 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback