Ändrade planer



CYPERN!!! Here we comes =)

Har kollat runt lite på priser osv å kom in på Cypern. Jag va där -02 me Johan, exet, å de va UNDERBART!!! Har alltid sagt till mig själv att; JAG SKA TILLBAKA!!! Å mkt riktigt 6 år senare så e jag på väg ;) Johan å jag bodde i Fig Tree Bay då, va lite halvlugnt...men ville man festa loss så gick de, mkt passande ställe om man e ett par...:) Men nu blir det Agia Napa å vi har hittat ett kanonmysigt hotell precis på stranden me pooler ute å inne :) Ska det va, så ska det va :)
´Som det det ser ut nu så åker vi den 18:e tidigt på morgonen...jag verkligen längtar!!!

Så fr om imorn till den 18:e så blir det diet på nutrilette :) Bara å hälla i sig de å käka en massa frukt å gå långa promenader så kanske jag...hmmm..hehe...går ner nåt kilo hehe :) Låter som om jag e värsta kroppsfixerad...det e jag inte men e faktiskt trött på att ha dom här överflödiga kilona nu. Har man en gång vart supersmal å nöjd med sin kropp å får en DUM medicin som gör "poff-15 kg" på väldigt kort tid, så e man ganska trött på det...MEN träna då kvinna!!! Tänker nog ni nu...mjo, men ni som känner mig vet att jag inte haft turen med mig :( Knän, benhinnor å ögon har hindrat...men nu jävlar asså!!! Ska köpa simkort, börja gymma å gå ut å gå me vovvarna så jag ska visa er att  jag kan :) Men ni får gärna hålla tummarna me min otur som jag har hehe...

Har fått ett uppdrag av Abbas oxå hehe :) Fixa musik till på lördag...å de ska jag kirra :) Åker hem härifrån morbror imorn så då ska jag sätta mig å klura ut nå bra partyskivor, I promise!

Nej, ska upp tidigt imorn å städa av morbrors lgh, han kommer hem imorn så nu va de slut på "ungkarlslivet" hihi...men det gör inget för som jag sa igår...jag längtar hem, borta bra men hemma BÄST!!!

Sleepytime for Carro, Carran, Carwin, Karo, Tant Hjälm, Hjälmen, Helmut, Bananen, Helmet Head ( vilket betyder ollon på engelska Tack Sara å Michael hahahaha), Slinkis...ja vad e de man brukar säga...hehe, kärt barn har mååånga namn ( å de där va absolut inte alla )!!!

Nu ska jag sova å drömma mig bort till varma Cypern :)



På nattkvisten lär man väl däcka i en av dessa ;) Sjysst place å vakna på iaf ;)

PÅEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback