Barnisbilder



Paula hjälper till att laga mat :)



Axel ville oxå låna kökshandduken men valde att ha den som kjol ist hehe :)



Bus :)



Paula, så himla go & söt, lyser bus i ögonen på henne :)



Axel é lika söt & go han, ville absolut INTE titta på mig så resultatet blev, ja..såhär :)



Sån härlig bild på mina busungar, för de é precis va de é :)

Skulle ha vart barnis idag (fre) men ville inte smitta ner dom stackarna ifall de é nå skit jag bär på...typiskt, jag som saknar dom så...köpte en jättefin ram på Cypern som de ska få så nu gäller det att ta en bild där vi alla 3 é me så é presenten klar :)

Å nästa vecka ska jag va barnis åt deras kusiner, Blenda & Maffe...va ju huuur längesen som helst, ska bli jättekul :)

Nu é det dags att sova så Carran e piggare imorn!!!

NATTI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback