Grå söndag

Sitter just nu i min morbrors lägenhet, han e på semester så får låna den 1v till :) Ganska skönt å va lite själv å så e de VÄLDIGT nära jobbet :) Men att va själv e nog inte riktigt min grej asså...saknar allt som brukar röra på sig hemma, som katter, hundar å kaniner :) Å självklart saknar man ju familjen oxå...hade nog vart en annan sak om de va MIN lägenhet me MINA saker...man har ju inte så mkt å "fixa" me eftersom de inte e mina grejjer å när de e söndag e de lite mysigt å "fixa" tycker jag :) Men får hitta på nå annat bus ist :)

Sovit ganska länge men det var efterlängtat å välbehövt! Ska väl ta å hoppa in i duscha å fixa mig iordning så jag kan gå å köpa lite cola :) De MÅSTE man ha på en söndag! Iof alla andra dagar oxå men försöker minska ner på colan faktiskt...men på söndagar så SKA man dricka cola hehe...

Å vad ska man äta för middag? Snacka om att man blir bortskämd hemma me mammas goda mat...tycker de e ganska kul å laga mat men när det inte finns så mkt att laga nånting av å man inte orkar gå till ICA å handla...då tycker jag inte de e nå kul alls :( Får ta å kolla läget å se om jag kanske orkar ta mig ner till ICA trots allt för äta bör man ju :)

En bra film, cola å nå gott å tugga på vore inte helt fel aktivitet ikväll :) Hoppas de går nå bra på TV bara...

Nej, nu kallar duschen...

Take care :) see ya...


Kommentarer
Postat av: Slinkis

Mycket bra..fått lite tid att gå nu..fortsätt så här.

Kram

2008-08-04 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback