Host=(

Ja, det va smällen man fick ta efter att ha kommit hem till svinkalla Sverige efter en underbart varm vecka på Cypern...ska nu byta ut herr fläkt till herr element! Så slipper man sova me tofflor å allt va det e...

Kom upp i tid imorse å fick skjuts av Sami till skolan, trodde ju att naturkunskapen skulle va på Röllingby som den ALLTID varit eftersom de brukar behöva sånna salar, men icke sa nicke...gick till Röllingbys Exp. å kolla om de visste ngt men de sa att komvux inte hade bokat nå klassrum där så alltså är det uppe på Komvux...har fått NADA info om detta eftersom jag kom in i efterhand så hann ju aldrig upp till Komvux. Visserligen hade jag kunnat va me en liten stund men HUR kul e det att komma försent första lektionen när man inte känner en kotte å sen stå där å förklara sig varför man e sen...mja, inte min grej asså...så jag gick å sola, köpte ett paraply å lite vin inför morrondagen ist :)

Nu sitter jag här i en kall friggeboa å väntar på pappis att han ska komma me elementet! Hostar som bara den så tänkte bädda ner mig i sängen å kurera mig en stund! Sen ikväll får det blir mer "kurera"...lite honungs-te, en STOR whiskey å en bra film så jag e piggelin imorn :)

Hörs kanske senare!

"HOST"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback