Inte en blund

NEEEEEEEJ!!!!!!!!!
Jag har sovit nada=( Känns sisådär eftersom jag nu ska gå in å göra mig iordning för ett 8-17 pass å sen hem å duscha å fixa mig å bränna de sista skivorna innan jag beger mig till Malin...en sak som e klar...jag MÅSTE vila lite när jag kmr hem...ska smöra lite för pappis så kanske han skjutsar mig dit sen=) *hoppas* Man vill ju va pigg å inte bli aspackad bara för att man inte sovit...

Ni kanske undrar varför jag inte sovit men min "snälla" syster åkte hem till Oscar trots att jag snällt bad henne hjälpa mig me musiken eftersom jag va hemma igår vid halv 11 å skulle upp halv 7...när Abbe bad mig/oss fixa det så ville jag ju självklart göra det...men nu blev det som det blev å det får duga...när jag väl laddat klart å brännt en skiva så va jag självklart pigg så har suttit här i min friggeboa å rulla tummarna å väntat på att klockan ska bli dags att "gå upp"...å ÄNTLIGEN e den det!!! Får se hur pigg jag e sen senare men LOVAR att göra allt för att ha humöret på topp=)

Neee, en dusch skulle inte sitta fel nu...

Ha en trevlig lördag ni som jag inte träffar ikväll!!! Å ni andra som e lediga å ska softa lr vad ni ska göra, alltså inte jobba...ta vara på dan, det hade jag gjort om jag vart ledig...=(

PUSSILUSS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback